توسعه و پیشرفت مستلزم حرکت جهشی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: برای توسعه و پیشرفت نیازمند حرکت جهشی هستیم.
کد خبر: ۴۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 29 May 2015

به گزارش ایرنا، طاهر شریفی در آیین معارفه معاون فرماندار گرمی مغان افزود: کشور متاثر از مسائل اقتصادی و سیاسی داخلی و خارجی دارای شرایط خاص بوده و به همدلی و توسعه نیاز دارد.

وی با اشاره به محدودیت و تنگناهای منابع مالی و عدم همکاری رقبای سیاسی داخلی خواستار مدیریت صحیح سیاست های انقباضی مالی و اقتصاد مقاومتی در استان شد.

وی شعور سیاسی اجتماعی مردم را در سطح بالا دانست و افزود: مردم همواره جلوتر از نخبگان حرکت کرده و خائن و خادم را به خوبی تشخیص می دهند.

او با اعلام حساسیت مردم به اعمال تبعیض اظهارامیدواری کرد فعالیت ها و اقدامات کارگزاران و مسوولان استان هرگز بوی تبعیض ندهد.

شریفی بیان کرد: گرمی مغان به دلیل جذب اعتبارات و برنامه هایی همچون اصلاح الگوی کشت و توجه به روستاها در مسیر توسعه به خوبی حرکت می کند.

وی با اشاره به این که مردم در شرایط آزاد و سالم بهترین انتخاب را رقم می زنند بر لزوم تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا ، محمود علایی فرماندار گرمی مغان نیز در این جلسه گفت: با هدف تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به توسعه روستاهای این شهرستان توجه خاص می شود.

وی مهاجرت معکوس 200 خانوار به روستاهای منطقه را نویدبخش بازگشت جمعیت مهاجر گرمی مغان دانست و از در حال مطالعه و احداث بودن 9 سد در این شهرستان خبر داد.

دراین آیین با قدردانی از علی محمد سیفی معاون قبلی فرمانداری گرمی مغان علی لطفی به عنوان معاون جدید فرماندار گرمی معرفی شد.

گرمی مغان با 91 هزار نفر جمعیت در شمال اردبیل واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار