رتبه نخست بابلسر در برگزاری رویدادهای ورزشی در مازندران

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: این شهرستان رتبه نخست برگزاری رویدادهای ورزشی در استان را داراست و بهترین بستر را در حوزه توریسم و گردشگری ورزشی فراهم کرده است.
کد خبر: ۴۱۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 20 April 2017
به گزارش تابناک مازندران،  اسماعیل پهلوان در جلسه شورای توسعه ورزش همگانی بابلسر از برگزاری 88 رویداد کشوری در سال 95 به میزبانی بابلسر خبر داد و اظهار کرد: این شهرستان رتبه نخست برگزاری رویدادهای ورزشی در استان را داراست و بهترین بستر را در حوزه  توریسم و گردشگری ورزشی فراهم کرده است.
 
وی افزود: انتظار داریم با هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های تأثیرگذار بتوانیم در خصوص توریسم ورزشی و ایجاد اشتغال پایدار گام‌های مثبت‌تری برداریم.
 
دبیر شورای توسعه ورزش همگانی بابلسر در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته و مشارکت دستگاه‌ها در خصوص عمومی کردن ورزش قدردانی کرد و ادامه داد: با سیاست‌گذاری تدوینی و تعامل مناسب بویژه شهرداری‌های سه گانه شهرستان بتوان ورزش را در سبد خانوار به‌عنوان یک نیاز اساسی قرار داد.
 
این مسؤول به ساماندهی 7 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در سال 95 و به پیش‌بینی بیش از 10 هزار نفر در سال 96 اشاره و خواستار تشکیل هیأت‌های ورزشی صنفی کارگری، دانشجویی و دانش‌آموزی در شهرستان شد.
 
پهلوان در ادامه رتبه شهرستان در حوزه آموزش را در سطح استان دوم اعلام کرد و گفت: بر این باوریم راه توسعه ورزش از طریق آموزش و استعدادیابی امکان‌پذیر است، لذا در سال گذشته در این حوزه تلاش مناسبی صورت گرفت و مطمئناً امسال تدوام می‌یابد.
 
وی از سهم 2 هزار و 900 نفری بانوان از مجموع ورزشکاران سازمان یافته شهرستان و تلاش مضاعف برای ارتقای ضریب ورزشکاران بانو نسبت به کل جمعیت ورزشکاران سازمان یافته خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد پارک ویژه بانوان بتوان فضای مناسب‌تری در اختیار بانوان قرار داد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در پایان از اعزام 17 ورزشکار به مسابقات آسیایی و جهانی و کسب 9 مدال اشاره کرد و گفت: هدف شورای توسعه ورزش همگانی سیاست‌گذاری لازم برای توسعه و تعمیم ورزش بوده که از این طریق، گرایش مثبت مردم به ورزش موجبات ارتقای سطح سلامت افراد را فراهم می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار