یادواره 110 شهید الموت غربی(رازمیان) برگزار شد

یادواره 110 شهید الموت غربی(رازمیان) با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 30 May 2015
به گزارش تابناک از قزوین؛  یادواره 110 شهید الموت غربی با سخنرانی حجت‌الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و مداحی اطهری‌نسب و با حضور پرشور مردم صبح امروز در منطقه الموت غربی (رازمیان) برگزار شد.

مهدی معروفی در حاشیه این یادواره اظهار کرد: این یادواره به همت مرکز مقاومت سپاه امام محمدباقر(ع) الموت و دستگاه‌های اجرایی الموت غربی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

مسئول تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا، زنده نگه داشتن حق و حقیقت است و برای اینکه حق زنده بماند باید یاد شهدا را زنده نگه داشت.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: ما نسبت به قهرمان‌های ملی از جمله شهداء و دانشمندان حق به گردن داریم چرا که جانشان را که مهم‌ترین سرمایه آنان بوده است در راه کشورشان فدا کرده‌اند و باید مورد تقدیر و در یادها قرار بگیرند.

وی در پایان عنوان کرد: تمام دستاوردهای مختلف و طی کردن قله‌های اقتدار به برکت خون شهدا و در سایه ولایت فقیه محقق شده و ما باید در همه زمان‌ها مدیون و ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

گفتنی است؛ در پایان مراسم لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود و تکریم به خانواده‌های شهدای الموت غربی اهداء شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار