استعفا اولین نشانه های دودستگی در ستاد روحانی در کهگیلویه و بویراحمد / اینجا قومیت حرف اول را می زند نه سیاست!

بر همین اساس خبری منتشر شده که معاون امور شهرستان های ستاد روحانی از سمت خود استعفا داده است و نکته جالب این استعفا در دلیل اعلامی توسط وی می باشد !
کد خبر: ۴۱۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰ 01 May 2017
انتخاب رئیس ستاد روحانی از روز اول با برخی صحبت ها و تنش هایی همراه شد که می شد رگه هایی از تعصب قومیتی را در آن دید . پس از اعلام غیر رسمی مهرداد باقری به عنوان رئیس ستاد روحانی در کهگیلویه و بویراحمد ، اعتراضات زیادی به این موضوع شد(اینجا) که عمدتا افراد غیر از بویراحمد بودند هر چند مهرداد باقری هم اعلام کرده بود چنین حکمی برای وی صادر نشده است اما می شد از واکنش های اصلاح طلبان دو حوزه ی کهگیلویه ی بزرگ و گچساران فهمید که چنین حکمی برای باقری ، برای دولت روحانی مخاطره آمیز است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از رایزنی های پشت پرده ، رضا توفیقی به عنوان رئیس ستاد روحانی در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد که به نظر می رسد بخش قومیتی دیگر استان چندان رغبتی به پذیرش وی ندارند ! بر همین اساس خبری منتشر شده که معاون امور شهرستان های ستاد روحانی از سمت خود استعفا داده است و نکته جالب این استعفا در دلیل اعلامی توسط وی می باشد !
بویر نیوز در خبری نوشت : چند روز پیش ، سیدضیاالدین رضاتوفیقی طی حکمی «عنایت نصیری جهان آباد» را به عنوان معاون امور شهرستانهای ستاد روحانی منصوب کرد.
عنایت نصیری که معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه نیز می باشد در پیامی که در اختیار بویرنیوز قرار داد از سمت خود استعفا داد که متن این پیام در ادامه آورذه شده است:
اکنون که به فضل خدا ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان افتتاح شد بر خود لازم میدانم از زحمات همه برادران و خواهران بزرگوار در خلق این همدلی و انسجام تشکر نمایم، اما از آنجایی که گویی حضور در این ستاد به تشخیص ریاست محترم ستاد استانی منوط به تعلق خاطر به یک چهره نسبتا سیاسی و یک شهرستان خاص است فلذا به جهت جلوگیری از ایجاد انشقاق و دودستگی در این ستاد از مسوولیت خویش استعفا داده و خود را چون گذشته سربازی در مسیر اعتدال و اصلاحات می بینم.

عنایت نصیری جهان آباد
معاون امور شهرستان های ستاد استانی

سایت بویر نیوز این استعفا را حاوی پیام های زیادی دانسته و نوشته است :  هیچکدام از اعضای حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در افتتاح ستاد روحانی در یاسوج شرکت نکردند!
با مطالب منتشر شده به نظر می رسد در کهگیلویه و بویراحمد مسائل قومیتی پررنگ تر از مسائل حزب و تعلق به گروه های سیاسی است !

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همشهری
|
United States
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
استان ما مصداق بارز شش لحاف کهنه هست
منطقیون و لاهوتیون نهایتا سبب نابودی اصلاحات در استان میشوند
احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
مث اینکه ترس و لرز پیر لرزان به هوادارا و ستاد انتخاباتیش هم سرایت کرده،راستی چرا ..... تمام فیلمهای تبلیغاتیه خود را در گذشته از روی سایت خودش حذف کرده؟؟؟چرا از مناظره ی اقتصادی فرارین؟؟ایا اصلا مناظره ی اقتصادی برگزار میشود؟؟؟ایا این طیف ترسو و ضربه گیر ..... توان دفاع از خودشون دربحث اقتصادی رو دارن؟؟یا مثل مناظره ی قبلی فقط ترس و لرز و خوردن ضربات به ..... ضربه گیر اکتفا میکنن؟؟!!! اخر یه روز دم به تله ی افتصادی هم میدهید،
مسلم علی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
یادمان نرود استان کهگیلویه وبویر احمد استانی بود که به صورت سنتی اصولگرا محسوب می شد اصلاحات اکنون در کهگیلویه قدرت گرفته و رشد سریعی دارد بنابرین برای اصولگرایان سخت است باورش کنند واز این جهت به دنبال اختلاف افکنی در میان اصلاح طلبان نو ریشه اند باور کنید بزودی کهگیلویه مهد اصلاح طلبی است . آینده این را خواهد گفت
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار