مقیمی:

نامزدی شایسته ریاست جمهوری است که در جهت سند چشم انداز گام بردارد

قائم مقام وزیر کشور گفت: هر نامزدی که بتواند در راستای سند چشم انداز توسعه کشور گام بردارد، شایسته ریاست جمهوری است و باید به این نامزد رای داد.
کد خبر: ۴۱۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 01 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدحسین مقیمی در همایش گرامیداشت روز جهانی کارگر در شهرکرد افزود: هر 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری از رجال سیاسی تایید صلاحیت شده و مورد احترام هستند و می توانند از فرصت های موجود در راستای ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود بهره بگیرند.
وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم با امنیت بالا و با حضور حداکثری مردم تصریح کرد: این اهداف مهم به طور کامل در انتخابات اخیر تامین شده و تلاش خود را به کار گرفته ایم تا انتخابات پیش رو نیز در آرامش و امنیت کامل با حضور باشکوه مردم برگزار شود.
مقیمی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان و ناامنی در منطقه، حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضروری خواند و گفت: باید مردم کشور را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق کرد، زیرا این حضور حداکثری از نظر داخلی و بین المللی برای کشور اهمیت زیادی دارد.
قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر امیدوار ساختن مردم به کشور و نظام افزود: باید از بیان سخنان ناامید کننده پرهیز شود و مردم را امیدوار کرد.
مقیمی در ادامه به نقش کارگران در برهه های مهم نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: کارگران در سالهای قبل، حین و پس از پیروزی اسلامی نقش مهم و تعیین کننده ای را در پیروزی و سربلندی انقلاب ایفا کردند و امروز نیز در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بی بدیلی برعهده دارند.
وی، تحقق رشد اقتصادی هدفگذاری شده در سند چشم انداز کشور را مستلزم تلاش مجموعه فعالان اقتصادی کشور دانست و گفت: کارگران که از سرمایه های مهم اجتماعی کشور بشمار می روند در تحقق این مهم اثرگذارند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار