رمز موفقیت سپاه

کد خبر: ۴۱۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲ 05 May 2017

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: رمز موفقیت سپاه در عرصه‌های مختلف در برنامه‌های عقیدتی و سیاسی آن نهفته است.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی‌نقی طهرانی‌زاده در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در زاهدان برگزار شد افزود: اگر امروز سپاه محبوبیت و مقبولیتی دارد، در پی نیل به قرآن و اقدامات فرهنگی محقق شده است .

وی بیان کرد: اعتقاد به مبانی اسلام و ارزش‌های جمهوری اسلامی و اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه از ویژگی‌های پاسداران ما است و سپاه چون ارزشی است، نظر ولی فقیه را بر همه نظرها ترجیح می‌دهد و در انتخابات از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: پاسداران ما در راستای اینکه باید حافظ دستاوردهای نظام باشند باید همه جریانات سیاسی را بشناسند اما مهم است که هیچگاه از فرد یا جریان سیاسی خاصی حمایت نکند .

وی به عملکرد رسانه‌های معاند در تخریب سپاه اشاره کرد و گفت: برخی از رسانه‌ها سپاه را متهم می‌کنند به حمایت از افراد خاص در عرصه انتخابات، در صورتی که چنین مطلبی به هیچ عنوان صحت ندارد و رسانه‌های ما باید در این راستا اذهان عمومی را با ارائه اطلاعات صحیح به جهت درست هدایت کنند .

‌طهرانی‌زاده خاطرنشان کرد: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: پاسداران ما در راستای اینکه باید حافظ دستاوردهای نظام باشند باید همه جریانات سیاسی را بشناسند اما مهم است که هیچگاه از فرد یا جریان سیاسی خاصی حمایت نکند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار