سردار شهید فارسی مجاهدی فی سبیل الله و پدری دلسوز برای رزمندگان بود

امام جمعه زابل گفت: سردار محبعلی فارسی به عنوان بنده خوب خدا فردی بسیجی، مجاهدی فی سبیل الله، فرمانده، آزاده، جانباز، معلم و پدری دلسوز برای رزمندگان بود.
کد خبر: ۴۱۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 06 May 2017
به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل اظهار داشت: شهید فارسی فرمانده گردان 409 حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) در هشت سال دفاع مقدس فاتح قله های عزت و بندگی بود و در روزهای پرخیر و برکت ماه شعبان و روز معلم به قافله شهیدان و دوستان همسنگرش پیوست.
وی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان افزود: جوانی بهترین لحظات عمر انسان است به طوری که نامگذاری این روز به عنوان روز جوان یعنی اینکه این حضرت را بهترین الگو برای ولایت مداری، تکلیف، توجه به نیازمندان و تهذیب نفس قراردهیم.
وی با تبریک به مناسبت روز تشکیل بسیج سازندگی افزود: بسیج شغل نیست بلکه اندیشه، تفکر و فرهنگ است و جایی که جنگ سخت، ناموس و میهنش را تهدید می کند با لباس رزم وارد میدان جنگ می شود و جانش را در این راه نثار می کند.
وی بیان کرد: در جایی که دشمن با جنگ نرم وارد می شود بسیجی با سلاح مخصوص این جنگ در عرصه علم، فناوری، دانش هسته ای، هوا فضا، تولید، اشتغال، صنعت و معدن، کشاورزی و رسیدگی به محرومان در قالب اردوهای جهادی ورود پیدا می کند.
امام جمعه زابل تاکید کرد: بسیجی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای محقق شدن شعار سال از تمام استعدادها استفاده می کند.
حجت الاسلام کیخا با گلایه از دریافت سود و جریمه تاخیر بانک ها افزود: برخی از مراجع تقلید و مقام معظم رهبری به این موضوع تاکید داشته اند و مسئولان باید به این موضوع ورود پیدا کنند.
وی همچنین ورود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و قوه قضاییه را برای تضییع حقوق مردم توسط برخی از اپراتورهای تلفن همراه خواستار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار