عضو مجلس خبرگان رهبری:

دولت اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد‌

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت یازدهم هیچ اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد و هدف آن‌ها در عرصه اقتصاد، تنها پیوستن به اقتصاد جهانی و به بازارهای جهانی است.
کد خبر: ۴۱۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 07 May 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری در جلسه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حجت‌الاسلام رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی، کشور ایران را تبدیل به یک ابرقدرت بزرگ جهانی کرده است و امروز جهان به این قضیه معترف هستند.

وی بابیان اینکه جنگ‌های آمریکا در خاورمیانه به خاطر عمق تأثیر ایران در جامعه جهانی است، افزود: قدرت ایران با رهنمودهای امام شاخص‌های قدرت نرم و سخت را در جهان تغییر داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از مذاکرات هسته‌ای در دولت یازدهم ابراز کرد: قدرت کشور باید توسط دولت‌ها حفظ شود ولی متأسفانه در طول مذاکرات هسته‌ای با ضعف دولت در این عرصه  غرب با امپراتوری رسانه‌ای  خود توانست القا کند که ایران در عرصه قدرت نرم دچار سستی شده است و از مبانی اولیه خود کوتاه آمده است.

وی ادامه داد: هر طرحی که برای عبور از بحران می‌دهیم باید بر محور حفظ قدرت اسلام و ایران باشد.

میرباقری با تأکید بر اینکه دولت فعلی هیچ اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد و هدف آن‌ها در عرصه اقتصاد، تنها پیوستن به اقتصاد جهانی و به بازارهای جهانی است، عنوان کرد: برای اینکه دولت نظام را مجبور به پیوستن و قبول نظام اقتصاد جهانی کنند اقتصاد را دچار بحران و رکود کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت فعلی دولت لیبرال‌هاست و آنان اعتقادی به فرهنگ ندارد و قصد لیبرالیزه کردن نظام ایران در همه عرصه‌ها دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار