اجرای طرح «۱۴۵۱» در ۲۰ مؤسسه و خانه‌های قرآن یزد

طرح بزرگ قرآنی «۱۴۵۱» در ۲۰ مؤسسه قرآنی مردمی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی تحت نظارت تبلیغات اسلامی شهرستان یزد اجرایی شد.
کد خبر: ۴۳۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 02 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۱ با محوریت سور مبارکه «ملک و واقعه» همزمان با سراسر کشور در۲۰ مؤسسه قرآنی مردمی و خانه های قرآن شهری و روستایی تحت نظارت تبلیغات اسلامی شهرستان یزد اجرایی شد.
محمدصادق فلاحتی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در این رابطه به ایکنا گفت: طرح قرآنی ۱۴۵۱ که نمود یکهزار و چهارصد و پنجاه و یکمین سال نزول کتاب مقدس قرآن کریم را دارد، از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شده و افراد طی یک ماه ضمن حفظ سوره مبارکه ملک با مضامین و مفاهیم بلند آن آشنا می‌شوند.
فلاحتی افزود: پس ازماه مبارک رمضان تا نیمه شهریور به حفظ و مفاهیم سوره مبارکه واقعه پرداخته شده و در انتها آزمونی از هر دو سوره بصورت کتبی و شفاهی اخذ شده که به قبول شدگان گواهینامه مربوطه اعطا می شود.
یادآور می‌شود علاقه مندان جهت شرکت در این طرح از طریق رسانه ملی بخصوص شبکه قرآن و معارف سیما آموزش دیده و جهت رفع اشکال هفته ای یک جلسه به مراکز قرآنی برگزار کننده طرح مراجعه می نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار