نقطه قوت نظام مردم هستند

تابناک: ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: نقطه قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور گسترده و همیشگی مردم است.
کد خبر: ۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ 11 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی، پیش از ظهر امروز در جمع مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حضور میلیونی مردم با وجود تمام تهدید‌ها، تحریم‌ها و فشارها حاوی پیامی بسیار مهمی است که باید دشمنان داخلی و خارجی آن را دریابند.

وی بیان کرد: مردم ایران و به ویژه مردم اصفهان با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که به یک بلوغ سیاسی و فکری بالایی برخوردار هستند و این بصیرت بلوغ فکری دشمن‌شکن است.

ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن بعد از گذشت 36 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی نشان داد که گذر زمان نه تنها ریشه عمیق پیوند مردم با حاکمیت را سست نکرده، بلکه مستحکم‌تر از قبل است.

وی تاکید کرد: امروز مردم ایران با حضور باشکوه و سراسر اشتیاق خود و با مشت‌های گره کرده خود علیه استکبار جهانی، به دنیا و به ویژه غربی‌ها ثابت کردند که هر کجا که نظام ایران به آنها نیاز داشته باشد، آنها با صلابت حضور می‌یابند.

جهادی ارسی ابراز کرد: امروز قدرت ما به سلاح‌ها و ابزارهای جنگی نیست، بلکه مهم‌ترین نقطه قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی، حضور همیشگی و با صلابت مردم به عنوان پشتوانه مستحکم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور توده‌های مردم با عنوان پشتوانه انقلاب و رهبری، آرامش و امنیت بخش نیروهای مسلح است و ارتش ایران به عنوان تنها ارتش جهان، از این مؤلفه قدرت برخودار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار