ترس و وحشت در تورین/ ده‌ها زخمی و آمبولانس‌هایی که نرسیدند

انفجار چند ترقه دست ساز در میان جمعیت پس از ناکامی یوونتوس در فینال کاردیف، منطقه مخصوص هواداران را خونین و بحران زده کرد.
کد خبر: ۴۳۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۶ 04 June 2017
 چند ثانیه پس از گل سوم رئال مادرید ناگهان چند انفجار ترقه دست ساز در میان مردم، موجی از وحشت و ترس به راه انداخت و چند تن از هواداران به خاطر هجوم مردم زیر دست و پای دیگران زخمی شدند. ده‌ها هوادار دیگر نیز به خاطر این انفجار زخمی شده اما آمبولانس‌ها پشت سر جمعیت وحشت زده ماندند و نتوانستند به موقع به زخمی‌های روی زمین افتاده کمک کنند.
یکی از شاهدان به خبرنگار رپوبلیکا گفته است: یک بچه ترقه خود را روی زمین انداخت و یکی از هواداران فریاد زد: اینجا یک بمب جاگذاری شده و همه فرار کردند. ترس مردم بیهوده بود اما دیگر دیر شده بود و همه در حال فرار بودند.
طبق گزارش گازتا دلو اسپورت ایتالیا تعداد حداقل 8 کودک در این شلوغی به شدت آسیب دیدند و به بیمارستان نزدیک محل منتقل شدند. بسیاری از مردم نیز کیف و دارایی های خود را به گوشه ای پرتاب کرده و فرار کردند، به همین دلیل جمع قابل توجهی از مردم کیف پول و کارتهای بانکی شناسایی خود را گم کرده اما از ترس دیگر به محل حادثه نزدیک نمی‌شوند.
شایعه انفجار چند کپسول گاز نیز بر سر زبان ها افتاده که هنوز تایید نشده است./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار