برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در ۷۰۰ مسجد شهرستان یزد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از برگزاری مراسم بیست و هشتمین سالگرد حضرت امام خمینی و سالگرد قیام پانزده خرداد در ۷۰۰ مسجد شهرستان یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۳۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 05 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالگرد قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سالگرد رحلت حضرت امام، مصادف با ماه مبارک رمضان است، با هماهنگی ائمه جماعات مساجد و هیات امنا و کانون های فرهنگی مساجد و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه امسال برای اولین بار مراسم سالگرد حضرت امام در مساجد سراسر شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم ها شامل سخنرانی و مداحی است و در پایان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و افطاری به عزاداران پایان خواهد یافت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: علاوه بر این مراسم ها، برنامه های دیگری نیز توسط بعضی از نهاد ها، ارگان ها، دانشگاه ها و نهاد های مردمی در سراسر شهرستان برگزار می‌شود.
سلطانی تصریح کرد: همچنین قرائت قرآن و جزء خوانی روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد به ارواح مطهر شهدا و به‌ویژه روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) اهدا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار