آیت الله نعیم آبادی: غده سرطانی زمین خواری در بندرعباس ریشه کن شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: غده سرطانی زمین خواری در شهر بندرعباس باید با همکاری محیط زیست ریشه کن شود.
کد خبر: ۴۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 05 June 2015

به گزارش تابناک - جزیره، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر بندرعباس افزود: در روستاها دیوار باغ هایی که 16 سال قبل ساخته شده بود را خراب کردند و در درگهان قشم نیز یک فضایی که خلاف قانون بود، جلوی آن گرفته شد اما به این غده سرطانی شهرمان که می رسد ، همه چیز متوقف می شود.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان اظهارکرد: محیط زیست باید در این زمینه همکاری کرده و دست های پشت پرده را شناسایی و برخورد قانونی شود.
 
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند هر کاری که انجام می شود باید با رعایت محیط زیست باشد ، بیان داشت: از محیط زیست و مردم انتظار می رود که نگذارند فضایی که محیط زیست را تهدید می کند ، شروع به کار کند و اگر شکل گرفت جلوی آن را بگیرند.
 
وی همچنین تاکید کرد: مسوولان و محیط زیست باید جلوی آلودگی های زیست محیطی وهرحرکتی که محیط زیست مردم را به خطر می اندازد از جمله فاضلاب ، تعفن خورها و هوا و فضای آلوده که تنفس مردم را به خطر می اندازد ، بگیرند.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس یادآورشد: اگر کاری قانونی انجام می شود باید مال مردم و حقوق مردم ضایع نشود و اگر غیر قانونی است برخورد قاطع صورت گیرد.
 
آیت الله نعیم آبادی درادامه به 20 خرداد روز صنایع دستی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین منبع درآمدی در دنیا صنایع دستی است که امروز در کشور و استان ما که پرچمدار این هنر بوده ، کمتر پرداخته می شود.
 
وی با بیان اینکه کشور چین با استفاده از صنایع دستی اقتصاد دنیا را قبضه کرده است، اضافه کرد: صاحبنظران بیانیشدند جامعه اگر بخواهد به اقتصاد مقاومتی برسد ، چاره ای جز احیای این صنعت ندارد.
 
وی همچنین به قیام خونین 15 خرداد پرداخت و گفت: 15 خرداد ریشه همه روزهای خدا در انقلاب ماست و روزی است که انقلاب اسلامی ایران را ترسیم کرد.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: 22 بهمن سال 57 نیز در واقع فرزند 15 خرداد است و ریشه همه روزهای پاک ما در این روز است.
 
وی در پایان به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری خط امام را در هفت عنوان بیان کردند که از مراکز تبلیغاتی ، رسانه ها و ادارات انتظار می رود خط امام در کلام رهبری را در بین مردم منتشر کنند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار