فرماندار ساری :

ساری دارای بالاترین رتبه بیکاری در مازندران

بر اساس آمار سازمان برنامه ریزی ساری بالاترین رتبه بیکاری و پایین ترین رتبه ایجاد اشتغال را در استان مازندران دارد و باید فضای رکود اقتصادی در استان شکسته شود.
کد خبر: ۴۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 06 June 2015

به گزارش تابناک، جواد واحدی فرماندار ساری جمعه شب در مراسم تقدیر از بانکهای عامل و یاوران اشتغال کمیته امداد در اعطاء تسهیلات اشتغال به مددجویان و ایجاد فرصت های شغلی با اشاره به اولویت مهم دولت تدبیر و امید در اشتغال تاکید کرد: تعامل دوسویه بین بانکها و این نهاد باعث کنترل و مهار نسبی بیکاری و کمک به اقتصاد خانواده ها و رونق اقتصادی جامعه می شود.

رئیس شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه وام خود اشتغالی از راهبردهای مهم اشتغال است، اظهار داشت: با توجه به مشکلات در پیشبرد اهداف بنگاه های اقتصادی و رسیدن به اهداف مهم بهره وری و خروج از معضل بیکاری، ارائه تسهیلات اشتغال از راهکارهای مهم بشمار می رود.

وی با ضروری خواندن پرداخت وام به مددجویان گفت: پرداخت تسهیلات خود اشتغالی نقش موثری در کاهش محرومیت، ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و اشتغال¬زایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان داشته است.

جواد واحدی در ادامه خاطرنشان کرد: در سایه تعامل و همکاری کمیته امداد و بانک های عامل شهرستان شاهد اشتغال مددجویان تحت پوشش با دریافت از تسهیلات کم بهره بوده و امید می رود شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی باشیم.

فرماندار ساری تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات به خانواده های تحت پوشش زمینه کسب و کار و اشتغال در بین این عزیزان فراهم شده و ازبروز بسیاری از آسیب ها جلوگیری می شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید فقر برچیده شود، عنوان داشت: قطعا با همدلی و همزبانی و با تدوین و تبیین در ارائه راهکارها، فضای آلوده اقتصادی و اجتماعی از بین خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار