حفظ سلامت کارگران در دولت تدبیر و امید بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت

رئیس اداره بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید حفظ سلامت نیروی کار بخصوص در محیط های پرخطر بیش از گذشته مورد توجه و تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۴۴۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 13 June 2017
به گزاش خبرگزاری  تابناک به نقل از ایرنا،پرویز نیما اظهار کرد: از سال 92 به بعد بازرسی های هدف دار در جهت تامین و حفظ سلامتی کارگران بیشتر شد و خوشبختانه شاهد آسیب های کمتری نیز در این زمینه بودیم.

وی در ادامه و با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 300 مورد حادثه برای کارگران استان در محیط کار رخ داده، گفت: بیش از 50 درصد این حوادث مربوط به فعالیت های عمرانی بوده است.

نیما یادآوری کرد: در طول چهار سال گذشته (92 تا 95) در مجموع بیش از 48 هزار مورد بازرسی از کارخانه ها، صنایع و محیط های کارگاهی استان صورت گرفت.

رئیس اداره بازرسی اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین بیش از 40 هزار نفر - ساعت آموزش در خصوص قوانین کار و رعایت موارد ایمنی به کارگران و کارفرمایان ارائه شده است.

وی در ادامه فعالیت در معادن را یکی از موارد پرخطر برای کارگران ذکر کرد و گفت: هم اکنون 113 معدن فعال در سطح استان وجود دارد.

نیما در پایان اظهار کرد: طی چهار سال اخیر چندین آئین نامه مناسب در زمینه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران و مسئولان ایمنی کارگاه‌ها نیز به تصویب رسیده است.

960 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان کرمانشاه وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از 28 هزار نفر را فراهم کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار