دیدار سرپرست شبکه دامپزشکی ثلاث باباجانی با خانواده های معظم شهدا

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با خانواده های معظم شهدا دیدار کرد.
کد خبر: ۴۴۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 15 June 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه،  دکتر یاسر علیزاده سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی به همراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان به دیدار دو خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز شهرستان ثلاث باباجانی رفتند و ضمن دلجویی از آنان، یاد این اسوه های مقاومت را گرامی داشتند.

وی در این دیدار از خانواده های شهدا به عنوان سرمایه های معنوی کشور یاد کرد و دیدار با آنان و تکریم و احترام به این خانواده ها را مایه دلگرمی مسىولان برای انجام بهتر وظایف و همچنین یکی از مصادیق زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست.

این مقام مسئول افزود: همه ما مدیون فداکاری و جانفشانی های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و بی شک امروز نیز سهم خانواده‌های شهدا و جانبازان عزیز در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، کمتر از شهیدان نیست.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، این دیدارها را فرصتی برای پیگیری مسائل و مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و نیز بهره مندی مسئولین از روحیه والای انقلابی و معنوی خانواده های شهدا برشمرد. 

گفتنی است، در این دیدارها که به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی انجام گرفت ضمن دلجویی و تفقد از خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز شهرستان ثلاث باباجانی به آنها هدایایی از سوی شبکه دامپزشکی این شهرستان اهدا گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار