برنامه‌های جشنواره «کتابخوانی رضوی» در یزد تشریح شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد برنامه‌های جشنواره «کتابخوانی رضوی» در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۴۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 17 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: این جشنواره به صورت مکتوب و آنلاین و با معرفی ۶ عنوان کتاب ویژه رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در حال برگزاری است.
وی افزود: کتاب‌ «۱۰ قصه از امام رضا(ع)» ویژه کودکان، «ماه غریب من» ویژه رده سنی نوجوان و چهار کتاب «امام رضا(ع) و زندگی»، «باوی ملکوت»، «چلچراغ شیراز» و «مهارت‌ها زندگی در سیره رضوی» ویژه مخاطبان جوان و بزرگسال، کتاب‌های هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی هستند که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی معرفی شده است.
دوست فاطمی‌ها به شیوه برگزاری جشنواره هفتم رضوی نیز اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به هریک از کتابخانه‌های عمومی استان، کتاب‌ها و برگه‌های سئوالات جشنواره را تهیه و در آن شرکت کنند.
وی ادامه داد: با توجه به سهولت و سرعت اجرا، امکان شرکت اینترنتی و آنلاین در جشنواره نیز برای شرکت‌کنندگان فراهم شده است که علاقه‌مندان پس از مطالعه کتاب یا کتاب‌های موردنظر خود می‌توانند با مراجعه به سایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس www.iranpl.ir و نیز پرتال اداره کل استان یزد به آدرس www.yazdpl.ir و ورود به بخش مربوطه، در جشنواره شرکت کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با بیان اینکه همکاری در برگزاری جشنواره‌ای با نام امام رضا(ع) مایه افتخار است، خواستار همراهی و مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی استان در برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.
وی همچنین مهلت شرکت در بخش مکتوب جشنواره را دهم تیرماه و بخش آنلاین آن را بیستم تیرماه ۹۶ عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار