برپایی ۱۰۵ محفل انس با قرآن کریم در انتظامی استان کرمانشاه

معاون عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۰۵ محفل انس با قرآن کریم با بهره گیری از اساتید منتخب و مربیان آموزشی دایر شده است.
کد خبر: ۴۴۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 17 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان سرهنگ دوم پاسدار امین کاظمی معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه،  گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج و تعمیق و توسعه فرهنگ دین باروی و استحکام پایه های اعتقادی و قرآنی در بین کارکنان، محافل انس با قرآن کریم با جزء خوانی روزانه قرآن و ارائه مباحث تفسیر و مفاهیم قرآن کریم در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به آغاز این محافل از ابتدای ماه مبارک رمضان و تداوم آن تا پایان این ماه پر فضیلت، افزود: انس و آشنایی بیشتر کارکنان با قران کریم، بهره مندی از فیوضات معنوی این ماه و آشنایی هر چه بیشتر آنان با تفسیر قرآن کریم از مهمترین اهداف این محافل نورانی است.
 
سرهنگ کاظمی، بیان کرد: این محافل نورانی در کلانتری ها و پاسگاه ها، پلیس های تخصصی، ستاد انتظامی استان و ستاد انتظامی شهرستان ها دایر است.
 
معاون عقیدتی سیاسی انتظامی استان، ابراز کرد: طرح مباحث احکام و اخلاق و همچنین بهره مندی از لوح فشرده سفره آسمانی در محافل انس با قرآن کریم ویژه کارکنان نیروی انتظامی 

استان مورد توجه است.
 
وی با اشاره به شناسایی و معرفی اساتید این محافل توسط عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: اساتید منتخب از مربیان آموزش دیده قرآنی هستند که دوره های تربیت مربی یا آموزشیارمربی قرآن کریم را گذرانده اند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار