اقبال لطفی پور در گفتگو با تابناک:

۴۰۰ خانوار تحت حمایت موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی در پاوه هستند

عضو هیت مدیره موسسه خیریه صلاح الدین گفت:موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی یکی از موسسه های خیریه ای است که با شناسایی افراد نیازمند و کم درآمد تعداد ۴۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ به ۱۲۰۰ نفر را تحت پوشش خود قرار داده است.
کد خبر: ۴۵۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 02 July 2017
اقبال لطفی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک از پاوه اعلام کرد:به مناسبت عید سعید فطر دو نفر از خیرین حامی موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی شهرستان پاوه با سخاوت کریمانه خود به میزان ۱۶۸ میلیون ریال باعث کارهایی از جمله اشتغالزایی و کمک جهیزیه و کمک به ایتام و.. شدند.

لطفی پور افزود:با کمک این دو خیر گرامی اقداماتی از جمله:کمک جهیزیه به مبلغ ۴۰میلیون ریال،اشتغال زایی در قالب خرید خمیرگیر و چرخ خیاطی به مبلغ ۵۴میلیون ریال ، تسویه حساب پایان نامه دانشجویی به مبلغ ۲۶ میلیون ریال ،کمک به ایتام به مبلغ ۲۵ میلیون ریال و بازپرداخت اقساط دو فقره وام مددجویان به مبلغ ۲۳ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود:تمامی این هزینه ها از طریق جذب کمکهای خیرین محترم منطقه علی الخصوص کمکهای مستمر و ماهیانه فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش پاوه و صندوقهای جمع آوری خیرات و نذورات سطح شهرستان می باشد که جا دارد در اینجا از تمام خیرین عزیز که ما را در این امر خیر کمک نموده تشکر و قدردانی کنیم.ضمنا از ذکر اسامی خیرین مذکور به سبب توصیه خودشان معذوریم و از انها کمال تشکر و سپاسگذاری را داریم.

گفتگو از صهیب زربان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار