انجام بیش از 880 مورد بازرسی طی خرداد ماه در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بیش از 880 مورد بازرسی طی خرداد ماه سال‌جاری در سراسر استان صورت گرفت که منجر به شناسایی 72 واحد متخلف شد.
کد خبر: ۴۵۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 07 July 2017
 محمد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بیش از 72 واحد متخلف در طی خرداد ماه سال‌جاری در استان مازندران شناسایی شد.
 
وی افزود: با توجه به عزم این سازمان جهت مبارزه با این پدیده شوم، بیش از 880 مورد بازرسی طی خرداد ماه سال‌جاری در سراسر استان صورت گرفت.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ارزش پرونده‌های تشکیل شده برای واحدهای متخلف را بیش از 5 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: پرونده‌های متشکله جهت سیر قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
 
محمدپور با بیان اینکه عمده بازرسی‌های انجام شده طی این مدت از واحدهای عمده و خرده فروشی و همچنین شرکت‌های پخش استان بوده است؛ اذعان کرد: کالاهای قاچاق کشف شده شامل سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و خواروبار، انواع آدامس، انواع نوشیدنی، برنج و لوازم خانگی می‌باشد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه بیان کرد: تعداد یک‌هزار و 442 مورد گزارش مردمی طی سه ماهه نخست سال‌جاری، به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام شده است.
 
 
وی اضافه کرد: از این تعداد گزارش، 828 مورد به‌صورت تلفنی، 206 مورد به‌صورت حضوری و 408 مورد نیز به‌صورت کتبی می‌باشد.
 
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه تاکنون 80 درصد گزارشات مورد بررسی قرار گرفته است از کشف 642 مورد تخلف خبر داد.
 
 
محمدپور بیشترین تخلفات سه ماهه نخست سال‌جاری را گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب و عدم درج قیمت اعلام و تصریح کرد: بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف در استان خواروبار، غذاهای رستورانی و قهوه خانه‌ای، انواع نان، میوه و سبزی، پوشاک، لوازم خانگی و مرغ می‌باشد.
 
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان متذکر شد: شهروندان استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، مراتب را به تلفن 124 اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار