کدامیک از دو گزینه‌نهایی احتمالی به اتاق شهرداراصفهان می‌روند؟

تابناک: در حال بررسی گزینه‌هایی نیز هستم ولی شخص مورد نظرم را در دقیقه ۹۰ اعلام می‌کنم.
کد خبر: ۴۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 10 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، شورای شهر اصفهان بعد از رفتن سقائیان نژاد از شهرداری در کانون توجهات قرار گرفته است.

چشم‌ها همه به این شورا دوخته شده تا ببینند از دل جلسات و بررسی‌های اعضاء کدام گزینه برای نشستن روی صندلی خالی شهرداری اصفهان بیرون می آید.

برخی گفته اند 40 گزینه برای بررسی مطرح شده اند.

استاندار اصفهان امروز در نشست خود با خبرنگاران گفته من هم گزینه پیشنهادی خود را دارم.

زرگرپور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اعضای شورای شهر اصفهان از شما درخواست گزینه‌ای برای انتخاب شهردار اصفهان را داشته‌اند یا خیر، افزود: اعضای شورای شهر این لطف را داشته‌اند و در حال بررسی گزینه‌هایی نیز هستم ولی شخص مورد نظرم را در دقیقه ۹۰ اعلام می‌کنم.

اما شنیده ها حاکی از این است که در میان گزینه های مطرح شده که هم از مدیران بومی اصفهان و هم چند مدیر در سطح کشوری بوده اند، جمشید نورصالحی و سید جمال الدین صمصام شریعت به مرحله نهایی انتخاب از سوی اعضای شورای شهر راه یافته اند.

شنیده ها همچنین حاکی از این است که طی روزهای آینده بررسی های نهایی درمورد گزینه های مورد نظر تکمیل شده و نتیجه نهایی در جلسه علنی شورای شهر مشخص خواهد شد.

گفتنی است؛ هردو گزینه ای که نام آنها به عنوان گزینه های نهایی یاد شده است، هردو سابقه فعالیت در شهرداری اصفهان در دوران مدیریتی سقائیان نژاد را در کارنامه خود دارند و به لحاظ گرایش سیاسی و تفکرات اجرایی نیز نزدیکی بسیاری با شهردار سابق دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار