فرمانده انتظامي استان يزد

محموله 703 کيلويي ترياک متوقف شد

فرمانده انتظامي استان يزد از کشف 703 کيلو ترياک و هروئين و دستگيري هفت تن از قاچاقچيان و سوداگران مرگ، توسط ماموران ايستگاه بازرسي شهيد مدني اين استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 10 June 2015
به گزارش تابناک یزد ، سردار "ايرج کاکاوند" گفت: روز گذشته ماموران ايستگاه بازرسي شهيد مدني يزد، هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون بنز "تک" که از شرق کشور عازم تهران بود مشکوک شده و پس از بازرسي از اين کاميون مقدار 195 کيلو ترياک را کشف و ضبط کردند.
وي ادامه داد: پس از دستگيري راننده خودرو، وي تحت بازجويي اوليه پليس قرار گرفت و به اين موضوع اعتراف کرد که به همراه چندين دستگاه خودرو ديگر، محموله هاي سنگين موادمخدر را از شرق کشور بارگيري کرده و قصد انتقال به پايتخت را دارند.
کاکاوند افزود: با توجه به اعتراف راننده خودرو، ماموران پليس با انجام اقدامات فني و پليسي مسير حرکت قاچاقچيان را رديابي کرده و خودروها را در ايستگاه بازرسي شهيد مدني متوقف کردند.
وي ضمن اشاره به شناسايي و دستگيري اسکورت اين محموله موادمخدر ادامه داد: ماموران پليس در بازرسي از ديگر خودروها، مقدار 489 کيلو ترياک و همچنين 19 کيلو گرم هروئين را کشف کردند.
رئيس پليس استان يزد يادآور شد: به طور کلي در اين عمليات، 703 کيلو گرم موادمخدر کشف، سه دستگاه خودرو سنگين و يک دستگاه خودرو سواري مربوط به قاچاقچيان توقيف و همچنين هفت تن از سوداگران مرگ دستگير شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار