نيروي انتظامي مردمي ترين تشكيلات امنيتي در نظام اسلامي

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: نيروي انتظامي مردمي ترين تشكيلات امنيتي در نظام اسلامي است كه جايگاه و منزلت ارزشمند اجتماعي دارد.
کد خبر: ۴۵۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 15 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام و المسلمين "مصیب صادقی" به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از نیروی انتظامی بعنوان مجاهدان فی سبیل الله در راه امنیت و آسایش کشور یاد کرد و گفت: نيروي انتظامي مردمي ترين تشكيلات امنيتي در نظام اسلامي است كه جايگاه و منزلت ارزشمند اجتماعي دارد.

وی با قدرداني از زحمات ماموران نيروي انتظامي، بیان کرد: زحمات و خدمات این عزیزان با بيان ممکن نيست چرا که از ابعاد مختلف قابل لمس بوده و اقشار مختلف جامعه با ديدگاه هاي مختلف، متوجه آن شده و بهره مي برند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: تلاش فرمانده لایق، مومن، ولایت مدار و مقتدر نیروی انتظامی شهرستان و مجموعه همکاران وی در برقراري امنيت شهرستان ستودني است، چراكه با تلاش و فداكاري و خدمات شبانه روزي آسايش و آرامش را براي مردم فراهم مي كند، لذا بر خود لازم می دانیم همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمين صادقی خاطر نشان كرد: از نمونه های بارز تلاش کارکنان نیروی انتظامی در سراسر کشور و شهرستان اسلام آبادغرب کاهش 23 درصدی وقوع سرقت ها در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

وی با اشاره به فعالیت دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری 11 و 12 و مصالحه 91 درصدی پروندهای ارجاعی به این دوایر، از مردم خواست تا از وجود کارشناسان انتظامی در رفع مسائل و مشکلات خود استفاده کنند.

این مقام مسئول در پایان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک امر واجب الهی در پیش از آسیب های اجتماعی و جرایم یاد کرد و گفت: اگر این فریضه الهی در بین جامعه کمرنگ شود خسران و زیان آن به مردم باز خواهد گشت و در مقابل اگر به این امر توجه ویژه شود شاهد بوجود آمدن بسیاری از ناهنجاری ها، آسیب ها و جرایم نخواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار