آموزش های عملی و تئوری متناسب با ساختار نرم ناجا باشند

فرمانده انتظامی استان گفت: آموزش های عملی و تئوری می بایست به صورت مستمر بروز رسانی شوند و متناسب با ساختار نرم نیروی انتظامی باشند، همچنین محیط آموزش و نحوه آموزش نباید انگیزه و رغبت کارکنان در یادگیری را سلب کند.
کد خبر: ۴۶۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 19 July 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در بيست و سومين جلسه قرارگاه جهادي تربيت و آموزش و بيست يکمين جلسه گروه علمي انتظامي استان اظهار کرد: هجوم اطلاعات در وضعیت کنونی نیازمند پلیس های توانمند و با مهارت های لازم است تا بتوانند در انجام مأموریت ها و استفاده موثر از منابع، اثربخشی مطلوبی داشته باشند.

وی تأکید کرد: آموزش های عملی و تئوری می بایست به صورت مستمر بروز رسانی شوند و متناسب با ساختار نرم نیروی انتظامی باشند، همچنین محیط آموزش و نحوه آموزش نباید انگیزه و رغبت کارکنان در یادگیری را سلب کند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: مردم جامعه به پلیس های پاسخگو نیازمندند و در صورت بروز مشکل، این مأمور پلیس است که با پاسخ های منطقی، صحنه حادثه را مدیریت و فضای جامعه را آرام می کند، در غیر این صورت به عنوان نماینده یک سازمان، عملکرد سایر اعضا را نیز زیر سوال خواهد برد.

سردار امان اللهی متذکر شد: مردم از مشکلات پلیس بی خبرند و این نکته را درنظر نمی گیرند که یک پلیس، پیش از پلیس بودن یک شهروند نیز هست و ممکن است دچار قصور و سهل انگاری شود، لذا پرسنل نیروی انتظامی باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند که خدشه ای به وجهه ناجا وارد نشود.

وی گفت: پلیس در اجرای مأموریت های خود به همراهی و همکاری شهروندان نیازمند است، پس برای داشتن عملکردی قابل قبول باید در کنار مردم باشد نه در مقابل آنها، لذا با رفتاری مقتدارانه و همراه با رأفت و همدلی می توان فضای امن تری در جامعه ایجاد کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان تأکید کرد: مباحث مورد توجه در قرارگاه جهادي ارتقای تربيت و آموزش اعم از تيراندازی، تعالي رفتار، مهارتي و ... در سال 96 از اولويت هاي انتظامي استان است و بايد تمامی واحد ها به آن بپردازند و معاونت تربيت و آموزش با جديت اجراي آنها را پيگيري و گزارش کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار