سمن‌های استان یزد ساماندهی می‌شوند

کد خبر: ۴۷۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 03 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري با اشاره به رتبه برتر استان يزد در حوزه سازمان‌های مردم‌ نهاد گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در استان یزد ساماندهی می‌شوند.
«مجيد جواديان‌زاده» در نشست مشترک سازمان‌های مردم‌ نهاد و فرمانداری‌های استان که به ‌منظور بررسي و تشريح دستورالعمل تهیه بانک اطلاعاتي سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد، اظهار کرد:‌ با توجه به اهميت فعاليت سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه، موضوع ساماندهي اين سازمان‌ها در دستور كار قرارگرفته است .

وی افزود: به‌زودی انتخابات نماينده سازمان‌های مردم‌نهاد براي عضويت در هيئت نظارت سازمان‌های مردم‌نهاد استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري یزد در ادامه با اشاره به اين كه بازه زماني موردنظر وزارت كشور براي برگزاري اين انتخابات 11 تا 19 مرداد ماه امسال اعلام‌ شده است از كارشناسان فرمانداری‌ها خواست تا در برگزاري هرچه بهتر اين انتخابات تلاش كنند .

جواديان زاده گفت: برخي آمار و اطلاعات مربوط به سازمان‌های مردم‌نهاد مانند حوزه‌های كاري، شیوه‌های فعاليت، ظرفيت و امكانات و نيز جمعيت هدف آن‌ها در كل كشور به‌درستی روشن نيست و تكميل اين بانك اطلاعاتي می‌تواند به روشن شدن اين موارد كمك كند .

وی تصریح کرد: تدوين اين بانك اطلاعاتي می‌تواند به همكاري و تجميع توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهادي كه حيطه كاري مشترك دارند و نيز استفاده دستگاه‌های دولتي از ظرفيت و توان آن‌ها كمك شاياني به عمل آورد .

گفتنی است؛ در این جلسه نحوه تكميل پرسشنامه‌ها و شیوه‌های جمع‌آوری اطلاعات لازم براي اين بانك اطلاعاتي به‌تفصیل براي كارشناسان سازمان‌های مردم‌نهاد فرمانداری‌ها تبيين و به سؤالات آنان پاسخ داده شد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار