جمع‌آوری زندگینامه شهدای قوچان

فرماندار قوچان گفت: باید یک تیم پژوهشی و تحقیقی به دنبال جمع‌آوری گنجینه‌های زندگی شهدا و خانواده‌های آنان ایجاد شود.
کد خبر: ۴۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 15 June 2015
علیرضا قامتی در یادواره شهید امرالله اسعدی و یک‌هزار و 164 شهید تیپ 277 شهید تولایی قوچان در سالن معلم این شهرستان اظهار کرد: آنچه که در انقلاب به دست آمده و به دست توانای شهدای انقلاب تثبیت شده امروز دست مسئولان و مردم قرار گرفته در نتیجه باید بستر رشد، ‌توسعه، حفظ و صیانت از انقلاب فراهم شود.

وی یادآور شد: بالغ بر 213 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده آن هم در شرایطی که هنوز چند ماه از انقلاب نگذشته بود و استکبار عصبانی دیوانه‌ای را در منطقه تجهیز کرد که با وعده و وعید‌های توخالی به خاک ایران تجاوز کند.

فرماندار قوچان با تأکید بر این موضوع که نیروی ایمان، اعتقاد و وحدت سبب شد تا مقابل این توان ظاهری دشمن ایستادگی شود، گفت: وقتی پای مطلب همسران شهدا می‌نشینیم این موضوع ثابت می‌شود که شهدا و رزمندگان تا پای جان آمادگی داشتند تا از ذره ذره خاک جمهوری اسلامی ایران صیانت کنند و اجازه ندهند دشمنان چشم طمعی داشته باشند.

وی ایران را یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه دانست و تصریح کرد: امروز با وجود اینکه دشمن ساکت نبوده و با جنگ سخت، جنگ نرم و ... به دنبال تهدید است ایران امن‌ترین کشور در میان 17 کشور موجود در منطقه به شمار می‌رود.

قامتی بیان کرد: امروز وظیفه مسئولان بوده تا پای جان برای به رخ‌کشیدن عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جبهه جنگ نرمی قرار داریم که دشمن به دنبال گرفتن توان ماست و برگزاری این گونه یادواره‌های شهدا در کنار انجام مباحث تعلیم و تربیتی دانشگاهیان، دانش‌آموزان و ... موجب انتقال پیام شهدا به نسل حاضر می‌شود.

رئیس شورای اداری قوچان با بیان اینکه زندگی همسران شهدا در کنار تصویر شهیدشان افتخاری محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: باید یک تیم پژوهشی و تحقیقی به دنبال جمع‌آوری گنجینه‌های زندگی شهدا و خانواده‌های آنان حرکت کند تا به صورت درست مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: عزت و امنیت امروز ایران اسلامی موجب رشد و شکوفایی در عرصه علمی کشور شده که مرهون رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و امنیت پایدار این کشور است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید حسن از آبادان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
سلام بر دلیرمردان رشید قوچان. درود بر غیورمردان لشگر77 پیروز خراسان-سلام بر کهتری رشید و کلاهدوز شهید-سلام بر شهیدان خطه پاک ثامن الائمه.جز سلام و دعای خیر برای شما شیرمردان چه میتوانم بگویم؟
درود بر شما که خاک پاک ایران را از چکمه کثیف بعثیون پاک کردید. درود بر کهتری بزرگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
سلام درودبرشهدای قوچان ودلیرمردانش،افتخارمیکنم که قوچانی ام
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار