بیش از ۹۰ درصد نهادهای دولتی جیرفت برای سالمندان مناسب‌سازی شده است

رئیس بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: بیش از ۹۰ درصد سیستم ادارات و نهادهای دولتی در این شهرستان برای سالمندان مناسب‌سازی شده است.
کد خبر: ۵۰۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 11 October 2017
محمد رضانژاد در همایش روز سالمند در این شهرستان در جمع مسئولان و سالمندان اظهارداشت: توجه به سالمندان در اولویت کاری این نهاد قرار دارد.

وی با بیان اینکه در ایران از هر سه نفر ایرانی یک سالمند داریم، تصریح کرد: این مهم نشان می دهد جمعیت ایران رو به سالمندی است.

رئیس بهزیستی شهرستان جیرفت عنوان کرد: در شهرستان جیرفت با فعالیت شورای سالمندان احترام، منزلت و زیرساخت‌های حضور و مشارکت سالمندان در جوامع تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد سیستم ادارات و نهادهای دولتی در این شهرستان برای سالمندان مناسب‌سازی شده است، افزود: 20 هزار سالمند در شهرستان جیرفت داریم که این آمار روز به روز در شهرستان در حال افزایش است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت نیز در این همایش گفت: پارک سالمندان و بازنشستگان با تمام امکانات راه‌اندازی می‌شود.

نادر ملایی با اشاره به اینکه مبلمان شهری برای سالمندان نیز در حال آماده‌سازی است تا سالمندان بتوانند از آن استفاده کنند تصریح کرد: ادارات و مکان‌های عمومی برای رفت و آمد سالمندان مناسب‌سازی می‌شود.

وی یا تاکید بر اینکه تکریم سالمندان از وظایف مهم ادارات و نهادها است و باید در اولویت کاری  ما قرار گیرد بیان کرد: ارائه خدمات بدون نوبت به سالمندان باید در دستور کار ادارات دولتی قرار گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت اظهار داشت: چمن مصنوعی شهید زحمتکشان در اختیار سالمندان قرار دارد که می‌توانند از آن استفاده کنند.

ملایی با بیان اینکه مراقبت بهداشتی باید اولویت اصلی سالمندان باشد، گفت: اگر سالمندان سلامت خود را عایت کنند می‌توانند در سلامت کامل توان خود را افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار