جزئیات حادثه انفجار کانال در کرج/ کارگر نوجوان افغان جان باخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: حادثه ناشی از حفاری غیراصولی در منطقه گلشهر کرج یک کشته برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۱۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 23 October 2017
سید جواد موسوی با اشاره به حادثه ناشی از حفاری غیراصولی در بلوار حدادی منطقه گلشهر کرج که عصر امروز رخ داد و منجر به فوت یک کارگر ۱۶ ساله افغان شد، گفت: نیروهای عملیات سازمان آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه حفاری غیراصولی یکی از اهالی باعث آسیب به لوله گاز و انفجار در محل حادثه شد، گفت: کانالی که توسط کارگر تبعه افغان حفرشده بود پس از انفجار گاز ریزش کرد و وی در زیر آوار ماند.

اعزام ۲۰ نیروی عملیات به محل حادثه

موسوی با اشاره به اعزام ۲۰ نیروی عملیات امداد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج به محل حادثه، گفت: هفت‌ دستگاه عملیات سنگین از پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با تأکید بر اینکه نیروهای آتش‌نشان عملیات فوق سنگینی را به انجام رساندند، مدت‌زمان عملیات حادثه امروز را بیش از ۶ ساعت اعلام کرد.

وی بابیان اینکه عملیات تخلیه گاز از لوله را حساس اعلام کرد و گفت: کوچک‌ترین جرقه امکان انفجارهای پی‌درپی را به دنبال داشت.

به گفته موسوی این حادثه مصدوم نداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار