فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:

رتبه برتر پلیس قم در جلب رضایتمندی مردم

فرمانده انتظامی استان قم گفت:‌ پلیس قم از نظر رضایتمندی و صحت عمل در کشور در رده‌های اول و دوم قرار دارد.
کد خبر: ۵۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 22 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در جمع روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان اظهار کرد: در گزارش‌های کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تنوع، صحت عمل و حضور به‌موقع در صحنه از الزامات است، شاخص، موفقیت و ناکامی‌ها را مشخص می‌کند و این رهاورد یک فرایند و برآورد است و مسیر رسیدن به نتیجه مطلوب باید به خوبی طی شود.

وی افزود: نظارت، آموزش توانمندی و صداقت روسای کلانتری و پاسگاه‌ها و انتقال تجربیات به زیردستان، موجب احساس مسئولیت شده و به هم‌افزایی منجر خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به نقش فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها، مهیا کردن ابزار نظارت و هدایت ستادی و ریشه‌یابی علل و عوامل کاهش یا افزایش عملکرد کارکنان را از وظایف مهم آنها ذکر کرد.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد در این چرخه با وجود اینکه جایگاه ما نسبت به سال‌های گذشته بهبود پیدا کرده است اما کافی نیست و باید به دنبال پیشبرد اهداف باشیم، هم در عمل و هم در ثبت گزارش صحت عمل باید حرف اول را بزند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: تمام کارکنان باید به دنبال کسب رضایتمندی مردم باشند، رضایت شهروندان در عملکرد پلیس مهم است و باید به آن توجه ویژه شود. در مورد چرخه دریافت و ثبت گزارشات 110 و بازخوردگیری از عملکرد پلیس نیز باید کامل عمل کنید و انعکاس دهید.

وی اضافه کرد:‌ فرماندهی انتظامی استان قم از نظر رضایتمندی و صحت عمل در سطح کشور در رده‌های اول و دوم قرار دارد که این مهم را باید حفظ کنیم.

مجتبایی تصریح کرد: پلیس منظم، مقتدر و با انضباط 110 می‌تواند امنیت فیزیکی و روانی را در استان ایجاد کند و این امر باید سرلوحه کار فوریت‌های پلیس 110 باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار