شرکت‌های مشترک با سرمایه‌گذارن خارجی در ارومیه تشکیل می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: شرکت‌های مشترک با سرمایه‌گذارن خارجی برای تامین قطعات و تولید ماشین‌آلات در ارومیه تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 05 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:جعفرصادق اسکندری  با اشاره به بازدید نماینده شورای اقتصادی آلمان از واحدهای تولیدی ارومیه اظهار داشت: این شورا یک گروه سرمایه‌گذاری بزرگ در کشور آلمان هستند که در سفر دو روزه خود به استان، از واحدهای تولیدی بازدید کرده و از نزدیک با نحوه فعالیت و وضعیت آنها آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد: 12 هزار واحد تولیدی زیر نظر این گروه سرمایه‌گذاری در آلمان مشغول فعالیت بوده و استاندار آذربایجان‌غربی برای انجام سرمایه‌گذاری‌های مشترک و تامین قطعات و ماشین‌آلات استان، هماهنگی این سفر را انجام داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: در این رابطه قرار است که شرکت‌های مشترک با سرمایه‌گذارن خارجی برای تامین قطعات و تولید ماشین آلات تشکیل شود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه سرمایه‌گذاری‌های مشترک در راستای فعالیت‌های اقتصادی با طرف آلمانی مدنظر است بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان در برخی مسائل مثل صنایع غذایی، لبنیات، فولاد، ماشین‌سازی، قطعه‌سازی و ریخته‌گری، این بازدید انجام شد تا همکاری‌های مشترک بین ایران و آلمان شکل گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار