ثبت 237 مورد دو قلو زایی در قم

مدیرکل ثبت احوال استان قم میزان ثبت دو قلوها از ابتدای سال جاری تا پایان آبانماه در این استان را 237 مورد اعلام کرد.
کد خبر: ۵۳۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 26 November 2017
به گزارش تابناک قم، خلیل مرادی افزود: همچنین در این مدت، تولد 16مورد سه قلو و 2 مورد چهار قلو در استان قم ثبت شده است.

وی با اشاره به این که از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، 17هزار و 226 مورد نوزاد در قم متولد شد گفت: از این تعداد هشت هزار و 889 مورد پسر و بقیه دختر بوده است.

وی ادامه داد: آمار تولد از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که 17 هزار و 630 مورد بوده است، کاهش ٢ درصدی را نشان می دهد.

به گفته وی، در نام های پسران؛ علی، امیر علی، محمد حسین، امیر عباس و امیر حسین و در نام های دختران؛ فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه جزو بیشترین نام های انتخابی توسط والدین بوده است.

مرادی همچنین از کاهش 2 درصدی آمار طلاق در قم از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت، 2 هزار و هفت مورد طلاق به ثبت رسیده است.

وی گفت: سال گذشته، 2 هزار و 45 مورد واقعه طلاق در استان قم رخ داده بود.

مدیرکل ثبت احوال استان قم همچنین با اشاره کاهش 15 درصدی آمار ازدواج در قم افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبانماه، پنج هزار و 648 مورد واقعه ازدواج در این استان ثبت شده است در حالی که در مدت زمان مشابه سال گذشته، 6 هزار و 665 مورد بود.

مرادی با بیان این که سه هزار و845 مورد وفات در این مدت در استان قم به ثبت رسیده است گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که سه هزار و 638 مورد بوده، افزایش 6 درصدی را نشان می دهد.

جمعیت استان قم در سرشماری سال 95، یک میلیون و 292 هزار و 283 تن اعلام شده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار