سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

برگزاری 2 کارگاه آموزشی «خانواده سالم – شهروند سالم» در قزوین

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری دو کارگاه آموزشی «خانواده سالم – شهروند سالم» در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 28 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد درافشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری کارگاه آموزشی «خانواده سالم – شهروند سالم» با موضوع خانواده در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی خبر داد و اظهار داشت: مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه آموزشی شامل موضوعاتی نظیر«رازهای شاد زیستن»، «محافظت از حریم خانواده،صله رحم» و «مهارت‌های برقراری ارتباط» است.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دوره آموزشی به واحد آموزش خانه فرهنگ شهید نواب صفوی واقع در خیابان نواب، جنب ایستگاه آتش‌نشانی مراجعه یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33351003 تماس حاصل کنند.

* برگزاری کارگاه آموزشی «خانواده سالم – شهروند سالم» در خانه فرهنگ سنجیده

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: همچنین یک کارگاه آموزشی «خانواده سالم – شهروند سالم» هم در خانه فرهنگ سنجیده برگزار می‌شود.

درافشانی عنوان کرد: سرفصل‌های این کارگاه آموزشی شامل «حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی» و «شهروند کارآفرین» است.

این مسؤول مطرح کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دوره آموزشی به واحد آموزش خانه فرهنگ سنجیده واقع در خیابان راه‌ری روبروی مسجد سنجیده مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33550827 تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار