پس مشکل اشتغال را می توان حل کرد...

مدیر کل زندان های فارس خبر از اشتغال 60 درصدی زندانیان استان داد.چقدر خوب و چه قدر مسرت بخش و البته چقدر آموزنده... آموزنده از آن جهت که با مدیریت درست و کمی تلاش می توان به مقدار قابل توجهی مشکل اشتعال را حل کرد و حداقل این یک موضوع را وابسته صرف به تحریم ها ندانست و بهانه نیاورد.
کد خبر: ۵۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 26 June 2015
تابناک فارس:مدیر کل زندان های فارس خبر از اشتغال 60 درصدی زندانیان استان داد.چقدر خوب و چه قدر مسرت بخش و البته چقدر آموزنده...

آموزنده از آن جهت که با مدیریت درست و کمی تلاش می توان به مقدار قابل توجهی مشکل اشتعال را حل کرد و حداقل این یک موضوع را وابسته صرف به تحریم ها ندانست و بهانه نیاورد.

وقتی می توان قشر زندانی را که از نظر اجتماعی و رفتاری قشری خاص محسوب می شوند و مسلماً کشاندن آن ها به وادی کار و اشتغال به مراتب سخت تر است پس می توان برای جوانان اشتغال ایجاد کرد و فقط یک مدیریت جهادی میخواهد.

وقتی زندگی همین زندانیان را موشکافانه بررسی میکنیم سیر ورود آن ها به وادی جرم و زندانی شدن را دنبال میکنیم، در اکثر مواقع به یک دلیل می رسیم و آن چیزی نیست جز بیکاری!

یعنی اشتغالزایی در جامعه از این زاویه نوعی پیشگیری محسوب می شود و کاش مسئولان زودتر به خود بیایند و کاری کنند...

مدیرکل زندان‌های استان فارس به بحث اشتغال زایی در زندان‌های این استان اشاره کرد و افزود: در بعد اشتغال اقدامات خوبی انجام شده است و علاوه بر ایجاد اشتغال مولد، با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تلاش کرده‌ایم که کارگاه‌های آموزش فنی وحرفه‌ای را در زندان مرکزی استان، اردوگاه حرفه آموزی و زندان شماره 2 که زندانیان نظامی و جرایم غیر عمدمان در آنجا نگهداری می‌شوند راه‌اندازی کنیم.

حیات‌الغیب با بیان اینکه در طول یکسال گذشته حدود 60 درصد از زندانیان تحت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند، ادامه داد: با راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال آفرینی در این 3 زندان به طور قطع کمک شایانی به آموزش زندانیان می‌شود و آن‌ها پس از آزادی در زندان می‌توانند با آموزش این مهارت‌ها به اشتغال در این حرفه‌ها مشغول شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار