سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تعیین شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی ' مظاهر نیکخواه ' را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد منصوب کرد.
کد خبر: ۵۳۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 30 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- دکتر مظاهر نیکخواه، عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد است که به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن حکم دکتر فرهاد رهبر آمده است:برادر گرامی جناب آقای دکتر مظاهر نیکخواه با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد» منصوب می‌شوید.
مظاهر نیکخواه فرزند شهید خسرو نیکخواه است و کتاب ' دادا خسرو' را در حوزه دفاع مقدس درباره این شهید منتشر کرده است.
پیش از این عبدالله قاسمی پیربلوطی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چهارمحال و بختیاری فعالیت می کرد که پس او ' فرهاد خاکسار حقانی ' به عنوان سرپرست موقت این دانشگاه معرفی شد.
این دانشگاه دارای 320 نفر اعضا هیات علمی، استاد و مربی است و 8 هزار دانشجو در رشته های مختلف در این دانشگاه مشغول فراگیری علم و دانش هستند.
تاکنون 50هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چهارمحال و بختیاری دانش آموخته شده اند که بخشی از این دانشجویان نیز اشتغال دارند و یا زمینه اشتغال آنها در استان یا بیرون از استان در ادارات و نهادها یا بخش خصوصی فراهم شده است.
هم اکنون 23کانون دانشجویی و 5تشکل سیاسی فرهنگی در دانشگاه ازاد اسلامی از سوی دانشجویان فعال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار