پلیس راه مازندران اعلام کرد

آخرین وضعیت جاده‌های مازندران در آغاز زمستان

هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است. از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان مازندران نیز صاف تا نیمه ابری است و بارش یا تداخلات جوی در منطقه گزارش نشده است.
کد خبر: ۵۴۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 22 December 2017
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ قدمی اعلام کرد جاده‌های مازندران در نخستین روز زمستان هم اکنون باز و بدون ترافیک است.
 
پلیس راه مازندران اعلام کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.
 
از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان مازندران نیز صاف تا نیمه ابری است و بارش یا تداخلات جوی در منطقه گزارش نشده است.
 
سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: رفت و آمد همه تریلر‌ها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز جمعه یکم دی از محور هراز ممنوع شد.
 
وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده سوادکوه افزود: آمد وشد همه تریلی‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه اول دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می شود.
 
تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار