اجرای روشنایی 6 کیلومتر از کنارگذر شرقی در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از اجرای روشنایی شش کیلومتر از کنارگذر شرقی در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 29 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام،نورالله دلخواه اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام طی چند ماه گذشته اقدامات ارزنده‌ای را در بخش‌های مختلف انجام داده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: اجرای روشنایی شش کیلومتر از کنارگذر شرقی و سه کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

وی ادامه داد: اجرای روشنایی محور منتهی به پایانه مرزی مهران شامل پارکینگ اربعین، پایانه برکت، تقاطع سه‌راهی بان رحمان، تقاطع کمربندی شرقی مهران، روشنایی از میدان اربعین تا پایانه مرزی و بازسازی و تعمیر شبکه روشنایی از پل زایر تا پایانه مرزی به طول 11 کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده است.

* بازسازی و تعمیر 64 چراغ چشمک زن مورد در جاده‌های ایلام

این مسؤول اضافه کرد: تهیه و نصب 18 عدد چراغ چشمک زن و بازسازی و تعمیر 64 چراغ چشمک زن مورد در جاده‌های ایلام، سرویس و نگهداری روشنایی تونل‌های پیامبر اعظم (ص) تونل کربلا، تونل آزادی ، تهیه و نصب 250 متر تابلوهای اطلاعاتی با اولویت محورهای منتهی به مرز مهران، تهیه و نصب دو هزار و 500 تابلو و علایم ایمنی ، 800 چشم گربه‌ای بازتاب، 500 عدد استوانه پلاستیکی و 200 عدد تجهیزات دیگر برای آشکار سازی و ایمنی زودبازده در نقاط حادثه‌خیز ایلام از دیگر تلاش‌های این دستگاه اجرایی است.

دلخواه تصریح کرد:  تهیه و نصب 12 کیلومتر نیوجرسی جدا کننده، تهیه و نصب هشت کیلومتر گاردریل در موقعیت پرتگاه‌ها و تعمیرات و بازسازی 25 کیلومتر گاردریل‌های آسیب‌دیده  از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام است.

* اجرای خاکریز و دپو خاک برای ایمن‌سازی طول 244 کیلومتر پرتگاه‌ها در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: اجرای خاکریز و دپو خاک برای ایمن‌سازی طول 244 کیلومتر پرتگاه‌ها، اجرای جزیره میانی محدوده مهدی آباد به طول یک کیلومتر از دیگر تلاش‌های این دستگاه اجرایی است.

  وی ادامه داد: اجرای یکهزار و 500 کیلومتر خط، خط کشی در حوزه استحفاظی، تعمیرات 7 دستگاه پل بزرگ و تعداد 108 پل کوچک، اجرای 67 کیلومتر روکش آسفالت و 125 هزار متر مربع لکه‌گیری آسفالتی با تناژ 76 هزار تنی و ساماندهی تقاطع‌های سه راهی بانرحمان ، سه راهی آذر و اجرای شانه‌سازی به طول 120 کیلومتر و فعالیت تمام اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر و صیانت و حفظ حریم راه از وظایف مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام است.

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار