از خرید مرغ زنده خودداری کنید!

کد خبر: ۵۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 29 June 2015
مهرعلی احمدی مطلق در جمع خبرنگاران با اشاره به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، اظهار کرد: بیماری‌ها از طریق پیشگیری نسبت به درمان، آسان‌تر و کم هزینه‌تر کنترل می‌شوند.
رئیس اداره دامپزشکی چرام، ادامه داد: در ماه رمضان و جهت خدمات رسانی به شهروندان چرام، اکیپ بازرسی ویژه ما به صورت شبانه‌روزی راه‌اندازی شده و از مراکز عرضه و توزیع مواد خام دامی بازدید به عمل می‌آورند.
وی با تاکید بر همکاری اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی در جهت بازدید مشترک، عنوان داشت: با توجه به اینکه بیماری آنفلونزای فوق حاد در شمال کشور شیوع پیدا کرده و رسانه‌ای و خبرسازی شده، مردم حتی‌الامکان از خرید مرغ زنده خودداری کرده و از مراکز معتبر و توزیع مرغ گرم تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند.
این مسئول با تأکید بر همکاری نیروی انتظامی در جهت کنترل ورود و خروج مرغ زنده به بیماری مشترک دیگری اشاره داشت و گفت: بیماری مشترک دیگری که به شهرستان لنده نیز سرایت کرده، ظهور کرده و ما تمام کارهای زیربنایی را در این خصوص انجام داده‌ایم.
احمدی در پایان با اشاره به شیوع حشرات در روستاها و مناطق محروم در فصل گرما، ابراز کرد: ما توانایی سم پاشی به تمام مناطق را نداریم و روستاهایی که محروم بوده و توان مالی ندارند، در اولویت است، بنابراین شوراها و دهیاران در این جهت با ما همکاری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار