اختلال‌درخدمات‌رسانی‌مطلوب‌شهرداری‌های‌کردستان

معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: در شهرداری‌های استان کردستان به ازای هر یک پست سه نفر مشغول به کار هستند و با این تراکم در بدنه شهرداری خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دچار اختلال می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 10 January 2018

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، امیر قادری در همایش شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان به برخی از مهمترین بایدها و نبایدهایی که لازم است شوراها رعایت کنند پرداخت و اظهار کرد: از جمله مسائلی که نباید شوراهای اسلامی به آنها ورود کنند دخالت در عزل و نصب پرسنل شهرداری‌ها است.

وی گفت: همچنین واگذاری طرح‌های عمرانی و فعالیت‌های خدماتی به خویشان و نزدیکان توسط شوراها منع قانونی دارد و به اعتماد مردم آسیب می‌زند.

معاون عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: پرهیز از دخالت دادن ارتباطات فامیلی و خویشاوندی در انتخاب شهرداران و دوری از روزمرگی و بی برنامگی و دنباله روی از شهرداری دیگر مواردی است که شوراها نباید آنها را انجام بدهند.

وی گفت: استخدام بی ضابطه در شهرداری‌ها منع شرعی و قانونی و اخلاقی دارد و تمامی استخدام‌ها باید با مجوز و از طریق آزمون و طی سایر مراحل قانونی باشد.

قادری با بیان اینکه 70 درصد از نیروهای شهرداری دیپلم و زیردیپلم هستند، افزود: بسیاری از نیروهایی که به صورت غیرقانونی جذب شهرداری‌های کشور و استان شده‌اند فاقد مهارت و تخصص کافی هستند.

وی اظهار کرد: در شهرداری‌های استان کردستان به ازای هر یک پست سه نفر مشغول به کار هستند و با این تراکم در بدنه شهرداری خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دچار اختلال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار