مشکلات کامیون‌داران برطرف می‌شود

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: فراهم شدن فضای امن حمل و نقل کالاهای تجاری در بوشهر یکی از اولویت‌های این حوزه است که در این راستا مشکلات کامیون‌داران بررسی و مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 01 July 2015
تابناک بوشهر: حسن ابراهیمی در جلسه پیگیری مشکلات رانندگان کامیون بوشهر ضمن آرزوی قبولی عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آنچه ما دنبال می‌کنیم ایجاد حق و حقوق برابر بین همه افراد جامعه است.

وی با بیان اینکه هدف ما ایجاد حق و حقوق برابر بین همه افراد جامعه است گفت: فضای تجارت در بوشهر باید امن باشد و بار تجار به موقع حمل شود.

فرماندار شهرستان بوشهر تاکید کرد: تلاش می‌کنیم شرایطی فراهم شود تا رانندگان، صاحبان کالا و تجار و شرکت‌های حمل و نقل ضمن اینکه به حق خود می‌رسند در یک چارچوب مشخص و قانونی فعالیت کنند.

ابراهیمی با تاکید بر این نکته که بار تجار باید به موقع حمل شود تصریح کرد: بدون شک در صورتی که بار صاحب کالا به هر سببی حمل نشود خسارت وارد کرده و سبب می‌شود صاحب کالا بار خود را به گمرکات دیگر استان‌ها منتقل کند که باعث می‌شود چندین موقعیت شغلی ایجاد شده از بین برود.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل کالا در حال حاضر مشکلاتی وجود دارد که انجمن صنفی رانندگان کامیون می‌تواند برای رفع این مشکلات تلاش کند.

فرماندار بوشهر خاطرنشان کرد: باید بر اساس قوانین و ضوابط موجود همه کسانی که شرایط مشخص شده دارند با به عضویت انجمن صنفی رانندگان کامیون درآیند تا مشکلات آنان بر اساس قوانین بررسی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار