طرح هوشمندسازی در بندر بوشهر اجراء می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بندر بوشهر از حیث امکانات زیرساختی به‌عنوان پایلوت هوشمندسازی بنادر کشور انتخاب شده و این طرح در بندربوشهر اجراء می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 24 January 2018

محمدمهدی بنچاری بعدازظهر امروز در افتتاح هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ در بوشهربا اشاره به جایگاه هوشمندسازی فعالیت‌ها اظهار داشت: در تعریف‌های کلی در رابطه با شهر هوشمند، هوشمندسازی مرحله‌ای بعد از مکانیزه کردن و یک مجموعه هوشمندی که در تصمیم‌گیری کردن و بهینه کردن فعالیت‌ها کمک کند.

وی،کاهش جدی در زمان، منابع سرمایه‌ای و مکان‌های محدود، مصارف انرژی و رعایت مسائل محیط زیست منابع طبیعی را از جمله ویژگی‌های هوشمندسازی فعالیت‌ها دانست و افزود: پروژه‌هایی که در این زمینه تعریف می‌شود در راستای هوشمند سازی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اجرایی شدن شهر هوشمند در بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه موضوع شهر هوشمند بوشهر کلید خورد این مهم نیازمند توجه و حمایت تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط است.

بنچاری با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی در بندر بوشهر تصریح کرد: بندر بوشهر از حیث امکانات زیرساختی به‌عنوان پایلوت هوشمندسازی بنادر کشور انتخاب شده و این طرح در بندربوشهر اجراء می‌شود.

وی گفت: این مهم گام اساسی برای توسعه فعالیت‌ها و هوشمندسازی بندر بوشهر بوده و به زنده بودن و پویایی آن کمک شایانی می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر همکاری بخش‌های آکادمیک، تولید علم و مجموعه‌های نوآور در هوشمندسازی بندر بوشهر افزود: ‌امیدواریم با همکاری این نهادها و دانشگاه‌های خلیج فارس و آزاد اسلامی بوشهر بتوانیم در زمینه هوشمندسازی بندر بوشهر گامی جدی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار