برگزاری دوره آموزشی روشهای تحقیق در مدیریت و منابع انسانی در منطقه آذربایجان شرقی

دوره آموزشی روشهای تحقیق در مدیریت و منابع انسانی با حضور کارشناسان و کارکنان منطقه آذربایجان شرقی و مناطق همجوار در ستاد این منطقه برگزار گردید.
کد خبر: ۵۵۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 20 January 2018

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ابوالفضل روح اللهی مدیر منطقه در آغاز دوره آموزشی روشهای تحقیق در مدیریت و منابع انسانی با اشاره به اهمیت آموزش نیروهای انسانی جهت توانمند سازی و بهسازی وتأثیر آن در بهره وری سازمانی گفت: توجه و بهره مندی از فناوری و دانش روز آمد نیاز به آموزش مداوم در راستای تحولات و تغییرات بوجود آمده می باشد.


ابوالفضل روح اللهی ضمن تشکر از حضور اساتید دانشگاه در دوره های آموزشی، ارتباط محیط کار با مراکز دانشگاهی و تعامل با آنرا زمینه ساز رشد و تعالی سازمانی دانست و گفت: دانش اندوخته در کلاسها و تحقیق و پژوهش در حوزه های مختلف، زمانی سودمند خواهد بود که تبدیل به محصولی کارآمد گردد.


درادامه مجید واحدی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ضمن اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در رشد و توسعه جوامع پیشرفته و درحال توسعه ،جهت آشنایی فراگیران با روشها و طرحهای تحقیق در حوزه منابع انسانی و مدیریت به شرح و بسط سرفصلهای تحقیق پیمایشی، روشهای مصاحبه، پرسشنامه، پژوهش تاریخی و قوم نگاری، تحلیل محتوا، مسئله و فرضیه و سایر عناصرتحقیق و پژوهش پرداخت.
گفتنی است با هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده توسط واحد آموزش منطقه آذربایجان شرقی در این دوره به فراگیران و شرکت کنندگان طی دو روز 400 نفر ساعت آموزش ارائه گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار