راه‌اندازي باغ ایرانی ویژه بانوان ميبدي در مهرآباد

بخشدار مركزي ميبد از ايجاد باغ ويژه بانوان در فضاي سبز و بانشاط به منظور پرکردن اوقات فراغت اين قشر در روستاي مهرآباد خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 05 March 2018

«محمد شیبانی» در اين باره گفت: همليات ايجاد اين باغ ایرانی واقع در روستای مهرآباد ميبد در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع به منظور پر کردن اوقات فراغت بانوان در کمال آرامش و درفضایی شاد و فرح‌بخش، همزمان با میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز خواهد شد.

وي با اشاره به عناصر باغ‌های ایرانی، تصريح كرد: اين باغ با نام «باغ نرگس» شامل مجموعه‌ای از کوشک مرکزی، ساختمان ویژه مراسم‌ها، فضای سبز با درختان میوه است كه در ساخت آن توجه ویژه‌اي به موضوع مدیرت آب شده است به طوری که تمام آبیاری این مجموعه با استفاده از شیوه‌هاي نوین آبیاری انجام مي‌شود و اکثر گیاهان این مجموعه ازگیاهان کم‌ آبخواه و دارویی است.

شيباني گفت: باغ مذكور با توجه به اقلیم منطقه و احساس نیاز به ایجاد چنين فضایی جهت پرکردن اوقات فراغت به ويژه برای بانوان ایجاد ممي‌شود تا بتوانند در کمال آرامش، اوقات فراغت خود را در فضایی بانشاط سپری کنند . 

وی افزود: هزینه ساخت این باغ از محل بودجه دهیاری‌ها تامين شده و در فاز اول این مجموعه برخی از درختان غرس و حصارکشی باغ تکمیل خواهدشد و در فازهای  بعدی نيز مجموعه کشوک و ساختمان مراسم‌ها تکمیل می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار