مدیر اجرایی امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه قم:

سرسبزی ایران اسلامی نیازمند مشارکت همگانی است

مدیر اجرایی امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه سرسبزی شهر قم و ایران اسلامی نیازمند مشارکت همگان است، گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی حرکت کنیم.
کد خبر: ۵۷۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 06 March 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری ظهر امروز در مراسم جشن مردمی روز درختکاری که در سالن ورزشی شهدای گمنام شهرک مهدیه حوزه علمیه قم برگزار شد، از جایگاه کاشت درخت در آیات و روایات دینی یاد کرد و افزود: بر اساس روایتی از پیامبر اسلام(ص) کاشت یک درخت مثمر از صدقات جاریه است که باید مورد توجه افراد قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سرسبزی شهر قم و ایران اسلامی نیازمند مشارکت همگان است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی حرکت کنیم.

مدیر اجرایی امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اگر فردی درختی را غرس کند، تا زمانی که این درخت میوه می‌دهد خداوند متعال برای این فرد پاداش و اجر معنوی درنظر می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه درختکاری به‌عنوان یکی از امور مهم مورد تاکید اسلام قرار گرفته است، تصریح کرد: اگر با دشمنان اسلام و استکبار جهانی مخالف باشیم و در راستای تحقق اهداف مورد نظر اسلام حرکت کنیم، هر چند افراد نفوذی در بخش‌های مختلف نفوذ کنند اما باز هم پیروزی ما قطعی خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار