شهردار تبریز بعد از بازدید از ورزشگاه یادگار امام خبر داد:

اهدای ۱۰هزار پرچم با لوگوی مشترک تراکتور و تبریز 2018 به هواداران

شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های هواداران تراکتورسازی برای شناساندن بیشتر تبریز و در جهت تکریم هواداران، از برنامه ریزی برای بهبود شرایط استادیوم یادگار امام خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 11 March 2018

مهندس ایرج شهین باهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جهت تکریم هواداران پرشور تراکتور و استفاده بهینه از ظرفیت هواداران این تیم در آسیا دستور اهدای ۱۰هزار پرچم دو رو با لوگوی تراکتور و تبریز۲۰۱۸را دادیم.

وی افزود: در بازدید از ورزشگاه یادگار امام (ره) در جریان برخی مشکلات قرار گرفتیم که با مساعدت مدیران استانی در پی حل برخی از آنها هستیم تا هواداران با آرامش و در آسایش در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تیم محبوب شهرمان را در مصاف حساس آسیایی همراهی کنند.

شهین باهر در ادامه گفت: هواداران پرشور تراکتور پیش از این به دلیل وجود مشکلات متعدد از جمله ناهمواری جاده ورزشگاه یادگار امام (ره) و سختی مسیر، مشکلات عدیده ای برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم تراکتورسازی داشتند که با هماهنگی لازم بین نهادهای مختلف تصمیمات لازم برای بهبود این شرایط و سهولت حضور هواداران در ورزشگاه اخذ شد.

وی در خاتمه افزود: موفقیت و نتیجه گیری تراکتورسازی و سایر تیم ها و رشته های ورزشی در رقابت های سال ۲۰۱۸ و حضور پرشور هواداران در استادیوم های مختلف یکی از اهداف ما است که می تواند ظرفیت بزرگی برای ما در رویداد تبریز۲۰۱۸ باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار