حضور قاریان مصری در ساوجبلاغ

کد خبر: ۵۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 05 July 2015
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ از برگزار شدن 4 محفل انس با قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور قاریان مصری در این شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام محسن سراغی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محافل انس با قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و دینی درماه مهمانی خدا طی شب های اخیر با حضور قاریان نوجوان و جوان ممتاز استانی ، کشوری و بین المللی درمساجد جامع کردان، قمر بنی هاشم (ع ) در گلسار ، نماز خانه شرکت دارویی سها و در جمع خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این محافل قرآنی استاد عادل الباز و عبدالصمد مرزوقی از مصر و قاریان کشوری و استانی آیاتی از کلام المجید را برای شرکت کنندگان قرائت کردند.

سراغی گفت : استادان حوزه و دانشگاه در این محافل قرآنی برای شرکت کنندگان در زمینه نقش قرآن و دین در سلامت انسان ، اثر قرآن و دین در امور مختلف زندگی انسان،ترویج علوم قرانی و دینی در جامعه، پیشگیری از ناهنجاریها با انس با قرآن و توجه به دین ، رشد علوم مختلف در کشور با نگاه عمیق و تخصصی در قرآن ، تربیت فرزندان با بهره گیری از رهنمود های قرآنی و دینی و پیام های آموزشی قرآن سخنرانی کردند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ساوجبلاغ یادآور شد: این محافل قرآنی با مشارکت حوزه بسیج کارگری ،شهرداری و شورای اسلامی گلسار و کمیته امداد امام خمینی (ع ) در شهرستان برگزار شد.

وی در ادامه به برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این ماه عزیز در 8 بقعه شهرستان روحانیون اعزامی از قم برای آشنایی بیشتر مردم با آموزه های دینی ، اخلاقی ، علوم و معارف اسلامی ، پاسخگویی به سوالات شرعی ، آموزش و تفسیر قرآن کریم فعالیت دارند.

شهرستان ساوجبلاغ در 35 کیلومتری غرب کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار