اعزام ۱۲۰۰ جهادگر در قالب ۴۰ گروه جهادی به مناطق محروم

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: هزار و ۲۰۰ نفر از جهادگران دختر و پسر شامل دانشجو، عمومی و طلبه در چهل گروه سازندگی ساماندهی و به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۸۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 25 March 2018

به گزارش تابناک قم،سرهنگ پاسدار علی دستوری با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در نوروز سال جاری اظهار داشت: شروع فعالیت گروه‌های جهادی استان قم از 25 اسفندماه 96 تا بیست فروردین‌ماه سال جاری برای دوره زمانی تعطیلات عید نوروز در بازه زمانی هفت ، 10 و 13 روزه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با حدود 11 هزار و 200 نفر ساعت اردوهای جهادی استان قم برگزار می‌شود، افزود: هزار و 200 نفر از جهادگران دختر و پسر شامل دانشجو، عمومی و طلبه در چهل گروه سازندگی ساماندهی و به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: 24 گروه از چهل گروه بسیج سازندگی استان قم به مناطق محروم استان‌های کرمانشاه، کرمان، خراسان جنوبی، خوزستان و ایلام اعزام‌شده و کار خود را تاحدودی آغاز کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: 16 گروه جهادی نیز در داخل استان با حضور در مناطق و روستاهای محروم مانند قمرود و روستاهای بخش سلفچگان و حتی در حاشیه شهر قم برای محرومیت‌زدایی اقدامات جهادی انجام خواهند داد.

دستوری با اشاره به حوزه فعالیت گروه‌های جهادی گفت: حوزه فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه فرهنگی و اجتماعی، سازندگی و عمرانی، بهداشتی و درمانی است که امسال هم به لحاظ کمی آمار اعزامی افزایش پیداکرده و هم به لحاظ کیفی برنامه‌ها و فعالیت گروه‌های جهادی نسبت به سال‌های گذشته بهتر و مفیدتر شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار