۲ میلیون و ۵۹۷ هزار خودرو وارد قم شده است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان قم گفت: از آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا شب گذشته میزان خودروهای ورودی به استان قم بیش از ۲ میلیون و ۵۹۷ هزار دستگاه خودرو بوده است.
کد خبر: ۵۸۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 31 March 2018

به گزارش تابناک قم،جواد شاکری با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای استان در ایام نوروز اظهار داشت: از آغاز طرح نوروزی از 25 اسفندماه تا شب گذشته میزان خودروهای ورودی به استان قم بیش از 2 میلیون و 597 هزار دستگاه خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه میزان ورودی به استان قم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 6 درصد رشد روبرو بوده است، افزود: از این تعداد بیش از 2 میلیون و 374 هزار دستگاه خودرو نیز به شهر قم واردشده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل با 8 درصد رشد روبرو بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان قم ادامه داد: بزرگراه قم-تهران با بیش از 61 هزار تردد شلوغ‌ترین محور استان در روز دهم فروردین‌ماه و محور قدیم قم-تهران نیز با تردد 1800 دستگاه خودرو خلوت‌ترین محور استان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه تاکنون 5 تن از هموطنان در محورهای استان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند، ابراز کرد: تاکنون 144 مورد تصادف در محورهای استان ثبت‌شده که نسبت به مدت مشابه با توجه به افزایش حجم تردد به استان قم با 12 درصد افزایش روبرو بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار