مديركل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد تأکید کرد:

ضرورت مشاركت تشکل‌های اجتماع‌محور در نشر فرهنگ مهدويت

مديركل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد تأکید کرد:
کد خبر: ۵۸۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 08 April 2018

جلسه ستاد هماهنگي فعالیت‌های مهدوي استان به‌منظور تشريح برنامه‌های پيشنهادي و عملياتي نمودن رويكردهاي مؤثر به‌ویژه در اعياد شعبانيه با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و اعضاي اين ستاد در سالن موحدين استانداري يزد برگزار شد.
«فخرالسادات خامسي» در این جلسه بيان كرد: در برنامه‌هایی با موضوع مهدويت به‌ویژه در نيمه شعبان محورهايي چون توجه به مشاركت مردمي، مخاطب پسندي، جذب جوانان و ارائه برنامه‌هایی با بهره‌مندی از ظریف‌های جديد ازجمله فضاي مجازي ضرورت دارد.
وی افزود: با توجه به اهميت نقش مردم در اين برنامه‌ها و مناسب‌های مختلف اجتماعي؛ دستگاه‌ها و نهادهاي اجرايي بايد براي رشد فعالیت‌های اجتماع‌محور زمینه‌سازی و حمايت كنند و ايفاي نقش اصلي به مردم سپرده شود.
خامسی اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد و محلات نيز از ظرفیت‌های خوبي هستند كه در حوزه نشر فرهنگ مهدويت و برگزاري برنامه‌های مربوط به نيمه شعبان می‌توانند در جذب همكاري و ساماندهي برنامه‌های مردمي حضور مؤثری داشته باشند.
مديركل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري در پايان گفت: بر مبناي نظرات ارائه‌شده در اين جلسه و برنامه‌های پيشنهادي تلاش می‌شود تا نگاه هنري و زمینه‌های فرهنگي از یک‌سو و حمایت‌ها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرايي و نهادهاي متولي از سوي ديگر در ستاد هماهنگي فعالیت‌های مهدوي و هم‌اندیشی سالانه براي تحقق اهداف اثرگذار با رويكرد مردمي موردتوجه قرار گيرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار