جشن گلریزان برای کمک به مردم یمن

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری جشن گلریزان جهت کمک به مردم مظلوم یمن همزمان با سراسر کشور از روز جهانی قدس تا روز عید فطرخبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 07 July 2015
تابناک بوشهر: احمد لطفی ظهر امروز در جمع مدیران اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: امروز اختناق و تعصب جاهلی به صورتی دیگر برجهان حاکم شده و بشر به مصیبت‌هایی شدیدتر از دوران جاهلیت مبتلا است.

وی اظهار کرد: آن روز چه شکنجه‌هایی که بر یاران تازه‌ مسلمان شده پیامبر وارد نکردند و چه اتفاقات تلخی که در محاصره شعب ابی‌طالب از صدای گریه و ناله بچه‌ها از شدت گرسنگی و تشنگی گرفته تا جایی که بچه هادر مقابل دیدگان پدر و مادر بیمار می شدند و از دنیا می‌رفتند اما  این وقایع هرگز جلو رسالت پیامبر را نگرفت.

وی گفت: امروز ملتی را به جرم آزادیخواهی محاصره و با تمام تجهیزات از زمین و هوا و دریا زیربمباران مذبوحانه خود قرار می‌دهند و نهادهای بین‌المللی، حکومت‌ها و ملت‌های دنیا با سکوتی ننگین، رضایت خود را تجربه می‌کنند.

وی با اشاره به علل توفیق بعثت پیامبر گرامی اسلام خاطرنشان کرد: از عوامل مهم موفقیت قیام پیامبر مکرم اسلام ، ظلم‌ستیزی و حمایت از محرومان و سازش‌ناپذیری با معاندان و مشرکین است.امروز باید به تعبیر کلام زیبای مولای متقیان علی (ع) در مقابل دشمنان ایستاد و به یاری مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن شتافت.

مدیرکل کمیته امداد ضمن تشکر و قدردانی از مردم خیر و نیکوکار استان افزود: به‌ منظور اعلام همدردی و در راستای کاهش آلام و رفع مشکلات بازماندگان این جنایت هولناک و حمایت از مظلومان و به‌ویژه کودکان و ایتام بی‌دفاع و همچنین اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری، جشن گلریزان کمک به مردم مظلوم یمن به مدت یک هفته از روز جمعه 19  تیرماه (روز جهانی قدس) تا 27 تیرماه (روز عید سعید فطر) در سراسر استان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های انسان دوستانه مردم روزه‌دار و مؤمن استان برگزار می‌شود.

 وی از ملت فهیم و نوع‌دوست استان دعوت کرد با حضور در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مستقر در مصلاهای نماز جمعه، دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری محله با محوریت مساجد در سراسراستان کمک‌های خود را اهدا کنند.

لطفی افزود: به‌منظور تسهیل و تسریع در کمک‌های نقدی هم استانی‌ها شماره‌ حساب 0105753975009 بانک ملی به نام کمیته امداد استان بوشهر به این موضوع اختصاص‌یافته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار