امام جمعه یزد:

امروز آمریکایی‌ها به مانند گاوهای شاخ‌داری اند که به همه شاخ می‌زنند و تنها افرادی که جلوی آنها علف می‌ریزند را اذیت نمی‌کنند

آمریکا الان انسانیت و قانون نمی‌فهمد و همه چیز را با پول معامله می‌کند و به همین دلیل هر کجا که پول باشد آمریکا آنجا را به رسمیت می‌شناسد
کد خبر: ۶۰۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 18 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به مناسبت‌های خردادماه افزود: یکی از مناسبت‌هایی که در چند روز آینده داریم مناسبت سوم خرداد است این روز روزی است که سرنوشت جنگ را مشخص کرد و اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند.

وی خاطرنشان کرد: در راه‌ آزادسازی خرمشهر مردم ایران ایثارگری‌های زیادی کردند و افراد مختلفی در این راه به شهادت رسیدند و همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امام جمعه یزد به کشتار مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: آمریکا الان انسانیت و قانون نمی‌فهمد و همه چیز را با پول معامله می‌کند و به همین دلیل هر کجا که پول باشد آمریکا آنجا را به رسمیت می‌شناسد، این موضوع را همپیمانان آمریکا هم فهمیده‌اند و برای همین پول‌ها است که آمریکا از جنایت‌های عربستان حمایت می‌کند.

ناصری یزدی انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را بدترین کاری دانست که آمریکا انجام داده و ادامه داد: این اقدام آمریکا توهین بزرگی به مقدسات مسلمانان بود و مردم فلسطین با وجودی که در این روزها شهدای بسیاری داده‌اند، کشورهای عربی هیچ‌گونه واکنشی در برابر این اقدام نشان نمی‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها به مانند گاوهای شاخ‌داری شده‌اند که به همه شاخ می‌زنند و تنها افرادی که جلوی آنها علف می‌ریزند را اذیت نمی‌کنند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچ زمانی حاضر نشده و نمی‌شود که زیر بار سلطه آمریکایی‌ها قرار بگیرد بیان کرد: امروز دیگر همه می‌دانند که آمریکایی‌ها هیچ کاری برای ما نکرده و نمی‌کنند و تنها با تکیه بر توان داخلی است که می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

ناصری یزدی سازمان ملل را یک بازیچه و اسباب‌بازی برای آمریکا دانست و ادامه داد: سازمان ملل در برابر تمام جنایت‌های آمریکایی‌ها و همپیمانان آنها سکوت کرده و هیچ واکنشی علیه این کشتارها و جنایت‌های آنها انجام نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تحقق اقتصاد مقاومتی را لازمه پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: لازم است در ارتباط با کالای ایرانی که مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب هم هست توجه و حساسیت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: تمام کشورهای پیشرفته اقتصادی دنیا نخستین کاری که برای رسیدن به این پیشرفت انجام دادند، بستن درهای واردات کالاهای خارجی به کشورشان بود و با تکیه بر داشته‌های خود به پیشرفت رسیدند.

امام جمعه یزد افزود: در این زمینه ایران هم باید جلوی واردات کالاهایی که مشابه داخلی آن در کشور تولید می‌شود را بگیرد و در مقابل هم تولید کنندگان باید تمام تلاش خود را به کار بندند که کیفیت کالاهای تولیدی خود را افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار